Acum vizionezi emisiunea Mireasa pentru fiul meu in Reluare Online

Vizioneaza Emisiunea Live de Luni pana Sambata la Antena 1

Mireasa pentru fiul meu

PUBLICITATE
PUBLICITATE

Baieti-Fete-Mame
Concurenti Mireasa pentru fiul meu 
Comentarii despre concurenti,concurente si mame.




Emisiunea Mireasa pentru fiul meu a inceput pe data de 29 08 2011,si se difuzeaza la televiziunea Antena1 de Luni pana vineri intre orele :10:50 si 14-16.
Mireasa pentru fiul meu debuteza cu invitati de la emisiunea Nora pentru mama.
Fosti concurenti invitati  Nora pentru mama : Andrei,Valentina,Diana,Sergiu,Cristina,Stefan.
 Reality show Mireasa pentru fiul meu indragit de Romani.
Filmari cu Mireasa pentru fiul meu Video


Tags:  Nora pentru mama ,    Mireasa pentru fiul meu ,

Mireasa Pentru Fiul Meu Fan
Share this article :

+ Comentariu + 23 Comentariu

Bianca
5 septembrie 2011, 10:22

Sunt o fana inraita a emisiunii Nora pentru mama si acum la Mireasa pentru fiul meu.

Roza
5 septembrie 2011, 10:49

Nu esti singura fana a emisiunii

Anonim
10 septembrie 2011, 19:58

sunt frumoase fetele pe care leau ales

Anonim
10 septembrie 2011, 19:59

unde pot sa revad din emisiunile pe care le-am pierdut/

Daria
10 septembrie 2011, 20:02

Puteti sa revedeti reluari de la emisiunile pe care le-ati pierdut sau vreti sa le revedeti la sectiunea cuprins Mireasa pentru fiul meu fan sau Emisiuni care sunt incarcate pe YouTube.com

Anonim
15 decembrie 2011, 20:39

Deja s-a intrecut masura cu acest concurent CATALIN ,nu imi explic cine ii da dreptul sa ii judece pe toti concurenti ,mai ales pe ADRIAN SI ANDREEA ,de ce ii este permis sa se comporte asa intr-o emisiune de televiziune ,deja ne oboseste ,imi pare rau ptr aceasta emisiune MIREASA PENTRU FIUL MEU .....credeti ca se potriveste aceasta denumire?

Anonim
18 decembrie 2011, 08:27

Nu stiu ce aveti de castigat,lasand pe nerusinatul de Catalin sa emita judecati la ceilalti concurenti.Pe 17 dec a intrecul orice bun simt jignind toata familia lui Adrian.Atat el cat si Maria (muma) sunt plini de rautate ,dusmanie,paraca au trait intro cloaca ,sunt de cea mai joasa speta de oameni.Dati-l odata afara si terminati cu mahalagismul asta.Nu va face decat rusine.

Anonim
18 decembrie 2011, 08:36

Ati reusit sa dezamagiti toti telespectatorii cu editia asta.Emisiunea din 17 dec.a pus capac.Deja eram satui de comentariile derbedeului de Catalin,dar acum cu o nerusinare fara margini si-a permis sa jigneasca si sa blameze toata familia lui Adrian .Pe Adrian nu l-am vezut sa se poarte la fel,nu stiu cum rezista la atacurile permanente ale psihopatului.Catalin e cel mai josnic individ,iar voi ii permiteti si nu intelegem dece.Cine o voteaza pe muma?

Anonim
18 decembrie 2011, 15:49

Credeti ca o sa se mai uite cineva la aceasta emisiune? Tind sa cred ca sunt jocuri de culise.Cum poate sa iasa mireasa saptamanii Andreea? In viata mea nu am intalnit o persoana atat de tanara si atat de periculoasa.Tot ce este malefic este concentrat in ea,ce atinge otraveste.Ea nu a venit sa se casatoreasca,de Victor s-a folosit doar. Aceasta combinatie de concurenti nu mai are nici o sansa ar trebui trimisi toti acasa. Ne-am saturat!!!!!

Anonim
18 decembrie 2011, 17:23

Ati dat gres cu acesti concurenti,emisiunea e de toata jena ! Ii tineti pe toti in conditii pe care multi nu le-au avut acasa iar ei se cearta continuu.Capul rautatilor e acel psihopat de Catalin si muma.cred ca nu au vazut ei asemenea confort in viata lor ,dar au tupeul si neobrazarea sa-i judece pe altii.Vorbeste ca o moara stricata si ne-am saturat.Trebuie de uregenta descalificat.Iar voi ati gresit denumirea emisiunii.Mirela ii tolereaza prea multe si ii place si ei.

Anonim
18 decembrie 2011, 17:33

Vad ca sunt atatea comentarii prin care se arata dezamagirea cu privire la emisiune,dar continuati sa va juycati cu nervii nostri.Dati materiale cu mojiciile lui Catalin de saptamani intregi,dar nu luati nicio masura cu nesimtitul acesta.El e singurul vinovat .Se lauda singur si el si muma,se crede superior si vezi doamne ceilalti sunt prosti.Adevaratul prost,obraznic si needucat este EL. Dati-l afara odata.Este suspect si votul prin care Maria e mama saptamanii.

ana zlate
14 ianuarie 2012, 13:54

catalin fii tu insuti,mai mult respect pentu mama ta, succes.dragos fii mai sensibil si daruieste si flori femeilor le place acest lucru.adrian lasa orgoliu nu este bun.doamna maria nu mai comentati .doamna mariana implicati va mai mult.irina uita l pe alexandru.diana fii cum ai fost.

Anonim
14 ianuarie 2012, 19:25

Catalin pretuieste-ti mama si arata ca esti un baiat destept.
Moldoveanul cu masa sunt culmea prostiei nu ai cu cine te lua, ti-ai dat seama din exprimarea lor cat sunt de inculti si de prosti. In Moldova este o vorba: "sa tai poala si sa fugi" ma mandresc ca sunt moldoveanca dar imi este jena ca apar asa specimene pe sticla.

Anonim
20 ianuarie 2012, 21:20

mai mare rusinea cu catalin asta cu fata lui aia lunga datil afara ca strica toata emisiunea zilnic

Anonim
31 ianuarie 2012, 00:58

Andreea locul tau si al Edinei nu este aici la aceasta emisiune,suntetzi doua persoane false si josnice ba chiar penibile ati venit in acest show doar pentru bani se vede clar,mi`as dori cat mai repede sa iesitzi afara daca tot nu formati cupluri dc mai statzi in casa si nu va ceretzi iesirea?

Anonim
31 ianuarie 2012, 00:59

Cristina esti o mare vagaboanta se vde pe fatza si gesturile tale...iesi dracu afara din casa..mamutzo

Anonim
3 februarie 2012, 11:24

Cristina esti o siliconata
.esi afara
ka nu imi place de fata
ta
.vorbesti asa in sictir de parka vorbesti cu baietii de la gara .Tiam spus si iti rapet esiiiiiiiiiiiiiii afara
ka o faci pe familia ta de rusine

Anonim
13 februarie 2012, 20:14

catalin e cel mai tare,nu poate sa vorbeasca cu voi ceilalti(concurentii)pt ca este prea destept pentru voi ma mir cum a rezistat pana acum

ina cristina
23 februarie 2012, 15:07

si noi ne-am saturat de rautatile lui adrian si "aberatiile" d-nei marioara; urmatoarele lor nominalizate vor fi andrada si daniela

Anonim
29 februarie 2012, 16:15

AURELIA parca a cazut din luna,asa se comporta, pe ce planeta a trait pina acum?????este cam sclifosita asta e, si-a gasit partenerii bunii pe DNA MARIOARA si ADRIAN . e posibil sa se fi milogit tattu lui ADRIAN pt voturiin schimbul unor atentii . problema este cas mincinosii si birfitorii, educatia de la tara nusi vede gunoiul si mizeria din fata lor . o vad pe a altora si comenteaza de altii.;". rahatu lor nui bun, e mai gustos al altora"

Anonim
10 martie 2012, 10:10

:ar catalin e cel mai rau concurent,te urasc.....minti cu nerushinare....

Anonim
15 martie 2012, 20:20

adrian te iubim si te sustinem capul sus nu te lasa

Anonim
15 martie 2012, 20:26

totii sunt falsi nu au gasit afara fete si baeti au venit pentru bani ca celanti concurenti din celelante editi care sau casatorit in concurs si nu mai este nici un cuplu toti sau despartit te pupam adrian ca esti sincer

Trimiteţi un comentariu

Părerea ta contează !

 

Copyright © 2011. Mireasa Pentru Fiul Meu Fan - All Rights Reserved
Blogger