Acum vizionezi emisiunea Mireasa pentru fiul meu in Reluare Online

Vizioneaza Emisiunea Live de Luni pana Sambata la Antena 1

Mireasa pentru fiul meu 7 iunie 2012


Emisiunea din 1 05 2012 de la ora 10:50
Emisiunea din 1 mai 2012 de la ora 14:00
Emisiunea Mireasa pentru fiul meu 7 iunie 2012 online,Mireasa pentru fiul meu 7 iunie 2012 reluare,Mireasa pentru fiul meu 7 iunie 2012 video,Mireasa pentru fiul meu 7 iunie 2012 live,Mireasa pentru fiul meu 8 iunie 2012 emisiune in direct la Antena 1.

Mireasa Pentru Fiul Meu Fan
Share this article :

+ Comentariu + 7 Comentariu

Anonim
7 iunie 2012, 12:59

i9mi place andreea foarte mult,edina si andrada sunt foarte false

Anonim
7 iunie 2012, 13:00

pt andreea

Anonim
7 iunie 2012, 13:02

andrada a vrut sa faca cuplu cu ionut si nu i a mers si acum se oftica.pe andreea este ofticata pt ca este frumoasa si are si un fizic foarte frumos.

Anonim
7 iunie 2012, 14:45

Adrian vrea o fata cu creier,pentru a compensa lipsa lui de creier.Pacat,ca nicio fata cu creier nu-si va lega viata de acest limitat si mitocan.A avut una,care a fugit de el si de bagacioasa de mama-sa. Nu stiu cine se cred acestia,de sunt asa siguri ca ajung in finala si iau banii ,desi comportamentul lor a fost mizerabil in toata competitia.Si inca ceva,cu ce tupeu cerea mereu casting de fete si isi exprima nemultumirea ca nu i s-au mai adus fete . Nu cumva Ionut are dreptate?????

Anonim
7 iunie 2012, 14:54

Andrada,capul sus,nu lua in seama pe cei ce te critica,tu spui lucrurile pe nume,esti corecta! Andreea ne dezamageste,parca este un cameleon ,acum se da pe langa Marioara si Adrian.Rusine sa-i fie ,e falsa si ipocrita.A uitat ce a spus despe Adrian? Cred ca atunci a spus adevarul si acum e falsa. Pacat ca se schimba de la o zi la alta.

Anonim
9 iunie 2012, 15:55

Insuportabila de Marioara,care ranjeste mereu si mojicul de fiu-sau ,vor sa ramana pana in finala.Astazi si-au exprimat dorinta,ceeace denota fara indoiala care le-a fost scopul ;;BANII,,Se vede cat sunt la lesinati dupa bani si pentru asta au venit,ca o fata cu creier nu il va lua pe acest individ si cu o astfel de mama prefacuta ,rea,ipocrita si mincinoasa si pe el vulgar si badaran,care nu stie sa se poarte cu o fata,fara sa o jigneasca.Pacat de cei ce i-au sustinut

Anonim
9 iunie 2012, 16:05

Dragos si Alexandra,aveti grija de voi,iubiti-va,sunteti foarte frumosi si se vede ca va iubiti.Nu va mai certati cu ceilalti ,nu intrati in jocul murdar al celor doi moldoveni.S-a vazut ce urmaresc ei: sa provoace certuri,sa dezbine,sa ramana in finala pentru bani.Doar Adrian nu are serviciu si il trebuie banii.Toti ceilalti sunt OK.Si Ionut si Monica nu va lasati provocati de Adrian.Andrada nu te mai certa cu Gulita,lasa-l in plata Domnului,ca nu stie ce urat se poarta cu cei din casa.Sustinatorii i-au dat nas.

Trimiteţi un comentariu

Părerea ta contează !

 

Copyright © 2011. Mireasa Pentru Fiul Meu Fan - All Rights Reserved
Blogger